عضویت در سامانه آبونمان

چگونه به آبونمان بپوندیم ؟

در صورتی که شما مدیر ساختمان هستید و قصد ثبت نام در سامانه و تکمیل مراحل سفارش و خرید آبونمان را دارید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

الف) ثبت نام
جهت ورود به سامانه آبونمان ابتدا باید ثبت نام کنید و پس از دریافت لینک فعال سازی و نام کاربری و رمز عبور که به ایمیل شما ارسال می شود مراحل ثبت نام تکمیل خواهد شد.

ب) سفارش آبونمان
در این مرحله پس از ورود به سامانه آبونمان اگر قصد استفاده از سامانه آبونمان را دارید باید در منوی کاربری سمت راست میز کار، گزینه تشکیل پرونده ساختمان را انتخاب و مراحل ثبت پرونده ساختمان را تا انتها به پایان برسانید.

ج) عضویت در آبونمان
در این مرحله با استفاده از روش های پرداخت، هزینه اشتراک آبونمان را پرداخت و پس از تایید امکان استفاده از سامانه آبونمان برای شما میسر خواهد شد.

در صورتی که شما مدیر ساختمان نیستید و تصمیم دارید ساختمان جدیدی را جهت استفاده از سامانه آبونمان معرفی کنید و از مزایا و آیتم های تشویقی آن بهره مند شوید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

الف) ثبت نام
جهت ورود به سامانه آبونمان ابتدا باید ثبت نام کنید و پس از دریافت لینک فعال سازی و نام کاربری و رمز عبور که به ایمیل شما ارسال می شود مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ب) معرفی ساختمان
در این مرحله پس از ورود به سامانه آبونمان اگر قصد معرفی ساختمان جدیدی را دارید باید در منوی کاربری سمت راست میز کار، بر روی گزینه معرفی ساختمان کلیک کرده و سپس گزینه ایجاد را زده و اطلاعات مدیر ساختمان را وارد و مراحل معرفی ساختمان را به پایان برسانید.


انتقال سیستم حسابداری شارژ ساختمان به سامانه آبونمان:

مجتمع هایی که از نرم افزارهای دیگر برای مدیریت ساختمان استفاده می کنند به این ترتیب می توانند به سامانه آبونمان منتقل شوند:

۱-انتقال اطلاعات از نرم افزار قبلی به صورت مستقیم و یا فایل واسط به سامانه آبونمان

۲-تبدیل و صحیح سازی اطلاعات در سامانه آبونمان

۳-مقایسه اطلاعات با نرم افزار قبلی

۴-شروع کار با سامانه آبونمان

هم اکنون جهت ثبت نام ساختمان خود در سامانه آبونمان اقدام نمایید :