خدمات ارزش افزوده آبونمان

خدمات ارزش افزوده آبونمان

پیشرفت تکنولوژی و نقش کارآمد آن در زندگی روزمره و مناسبات اجتماعی باعث گردیده تا بسیاری از مردم برای سرعت بخشیدن به کارهای خود از آن بهره ببرند. دراین میان، سهم بانک‌ها و درگاه‌های متنوع پرداخت بسیار قابل توجه است. سامانه آبونمان با هدف بهبود سرعت، کارایی و دقت در شارژ و امور مربوط به مدیریت ساختمان، پا به عرصه ظهور گذاشته است تا علاوه بر رفاه و آسایش، ایمنی و شفافیت در پرداخت‌ها و سایر امور ساختمان را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. خدمات ارزش افزوده در این حوزه به هر خدمتی که فراتر از سرویس های حسابداری موجود در زمینه شارژ ساختمان است، اطلاق می شود که موجب ایجاد ارزشی فراتر از هزینه انجام شده توسط مشتری خواهد شد.

استفاده از روش‌های قدیمی همچون دفترچه شارژ، فایل‌های اکسل، تابلوی اعلانات و حتی نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوترهای شخصی برای مدیریت مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری و … نه تنها وقت‌گیر و خسته‌کننده است، بلکه درصد اشتباه در آنها به دلیل پیچیدگی‌های مالی و فرایندهای اداری بالا بوده و نیازمند وجود نیروی متخصص حسابدار است. همچنین در بسیاری از مواقع مشغله های ذهنی و گرفتاری های زندگی، باعث فراموشی پرداخت شارژ و گم کردن رسید آن می گردد. عدم حضور در منزل و عدم دسترسی همیشگی به اینترنت یکی از اشکالات مهم نرم افزار های صرفاً تحت ویندوز و یا وب است.

سامانه‌ی آبونمان به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هرمکان از طریق تلفن ثابت یا همراه خود و بدون نیاز به هرگونه دانش کامپیوتری از مبلغ شارژ خود مطلع و آن را پرداخت نمایید.


خدمات ارزش افزوده مدیران ساختمان ها :

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری ساکنین به مدیریت ساختمان
  • اطلاع رسانی از طریق داشبورد ساکنین و یا ارسال پیامک و ایمیل
  • برگزاری جلسات به صورت غیر حضوری با استفاده از تلفن همراه و یا به صورت ویدئو کنفرانس
  • درج نام واحد پرداخت کننده صورتحساب در گردش حساب بانکی ساختمان
  • امکان ارتباط با نرم افزارهای مالی رایج به منظور ثبت اسناد مالی به صورت اتوماتیک

خدمات ارزش افزوده ساکنین ساختمان ها :

  • اطلاع از وضعیت لحظه ای هزینه های شارژ و یا محل درآمد و یا هزینه های کلی ساختمان بدون مراجعه حضوری به مدیریت
  • پرداخت شارژ از هر نقطه از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت، با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب و از طریق تمامی درگاه های بانکی مانند تلفن بانک، موبایل بانک، اینترنت بانک،POS ، خودپرداز و تسویه آن با حساب ساختمان
  • شرکت در جلسات ساختمان بدون نیاز به حضور فیزیکی با استفاده از تلفن همراه یا از طریق ویدئو کنفرانس و از هر نقطه دنیا
  • امکان دریافت، پرداخت و مدیریت هزینه کلیه واحدهای مسکونی اشخاص در کلیه مجتمع های مسکونی، اداری و صنعتی تحت پوشش سامانه
  • امکان دریافت رسید بانکی پرداخت شارژ، از طریق سامانه و پرینت حساب بانکی خودتان با قابلیت پرینت مجدد